onsdag 26 augusti 2009

Jag ska träna!


Jag ser nu att jag ska vara ute i minst 40 minuter, så att jag inte längre ligger sist bland mina kompisar. Vi har en träningslista där vi fyller i när vi tränat. Och just nu ligger jag sist. Okul.

Det är 40 minuter till den som ligger före mig och det måste jag ju ta in idag! 

Känner mig laddad och taggad! Whooo! I helvete heller, är så oladdad och otaggad man kan bli. vill bara lägga mig ner och sova... zzzZZZZzzz

Men det kommer kännas väldigt bra efteråt, det vet jag!


4 kommentarer:

  1. Hoppas att det gick bra och att du verkligen känner dig sådär härligt mör!

    SvaraRadera
  2. Hur gick det och hur många minuter?!? Hoppas att allt är bra med dig!

    SvaraRadera
  3. Jag trodde alltid att jag så småningom skulle bli mer morgonpigg. Jag trodde att det kom med åldern. Tji fick jag, som vanligt. Jag väntar fortfarande!

    SvaraRadera
  4. Nordic,
    Japp! Jag är härligt mör nu! Skönt!

    Catrin,
    Det gick bra, 42 härliga minuter!

    Tjockis,
    Se det som att du inte är tillräckligt gammal ännu, alltså fortfarande ung!

    SvaraRadera