fredag 28 augusti 2009

Snart helg!


Tjohoo vad härligt! Ska bara jobba lite först! Och, en yttepytte liten petitess; jag ska till tandläkaren. Gaaaah! Måtte jag inte ha hål! Eller något ännu värre, flytta min nedre tandrad som är lite sned.
*vägrar tänka på det*

Men tandläkaren är nu på morgonen, så om *tänker och räknar* två timmar är jag nog klar (hoppas jag innerligt att jag är!) Jag undrar om inte jag ska låta helgen börja när jag kliver ut på gatan efter plågis-besöket? Vi får se. 

Jag har inte tandläkarskräck alls, kan tycka att det är skönt att få ligga ner en stund. Men sen hon nämnde min tandrad förra året känns det lite lite liiiite obekvämt att gå dit. Och dyrt. *förtränger*

2 kommentarer:

  1. Ja, SNART ÄR DET HELG!!!
    Lycklis tillis hos tandlis!

    SvaraRadera
  2. Flytta en tandrad!? Låter ju horribelt. Vadå börjar den glida till höger och den övre raden är kvar så du får typ idissla för att kunna tugga? *undrar mycket*

    SvaraRadera