söndag 23 augusti 2009

Nähä, om jag skulle..?


Jag kommer ha en väldigt platt röv i morgon om jag inte reser mig upp snart och aktiverar mig.

Tvätta?  Ja, kanske.
Tömma diskmaskinen?  Tveksamt...
Vika tvätt?  Förmodligen inte idag
Googla på kurser?  Njae, nä.
Byta om till träningskläder Alldeles strax! Jo det är sant! Nej, jag skojar inte!


Jag kan meddela att jag rev ner en skrattsalva bland barnen förut...
Dotterns kompis, efter maten: "Tack för maten!"
Jag, läsandes en blogg: "...hejdå.." Gapskratt! Jag menade ju såklart varsågod!

Jag på i somras, åkande förbi ett stort fält med vackra solrosor:
"Titta! Titta vilka glada fåglar!" Hela familjen bröt ihop av skratt.

Inte bara jag som är lättroad och älskar felsägningar!

6 kommentarer:

  1. Själv skulle jag kunna döda för en platt röv. Du menar alltså att det hjälper att göra det jag gillar bäst; sitta och slappa på arslet en hel dag? Tack för tipsat! *Plankar*

    SvaraRadera
  2. Jajamensan! Fast magen blir inte platt av att bara sitta, kan jag tala om...

    SvaraRadera
  3. Du är för härlig! Hoppas du har en bra söndags kväll!

    SvaraRadera
  4. hoppsan , en felsägning gör man ju så lätt

    SvaraRadera
  5. Hahaha! ja,felsägningar är alltid kul.=) framförallt andras=)

    Ja,platt röv har jag redan och speciellt efter idag. Har legat i soffan hela dagen. Superskönt! slötittat på filmer och druckit massa kaffe.

    Hoppas du tränade lite från mig med, god knows i need it=)

    Kram på dig,sötis!

    SvaraRadera
  6. Jesmol!
    Du kan ge dig på att jag tränade lite för dig också! Det måste varit därför mina ben var så tunga just idag! Vi var två i varje ben! =)

    SvaraRadera