fredag 28 augusti 2009

I stearinljusens sken blir det nu...



...ett gott rött vin. Eller vaddå 'blir det nu'? Har det blivit och varit i drygt en timmes tid. Kanske inte stearinljussken i en timme men väl vin. Gott!

Fantastiskt bra inlägg det här! Kanske skulle jag ta och skriva en bok när jag ändå håller på. Dramaturgi när den är som allra bäst!


Nej, jag ska nog stänga altandörren, för det är kallt, och så ska jag tända ett par lampor. Här är kolsvart, så när som på några stearinljus som fladdrar i vinden. Ja, för det blåser inne. *går och stänger dörren*


4 kommentarer:

  1. Verkar ju helmysigt!!! Jag vill oxå ha höst!!!! Kankse åka norrut istället för LA nästa vecka......

    Du får nog bjuda mig på ditt favvovin när vi ses nästa gång!!
    Kram på Dig

    SvaraRadera
  2. Catrin,
    Här är inga 40 grader! Här börjar hösten anas sakta men säkert! Jobbigt att gå upp på morgonen bara, när det är mörkt, men annars: Underbart!

    Vi tar en promenad på elljusspåret när du kommer hem och sen delar vi en flaska godvin! =)
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  3. Corvina....? Ett bra vin, eller?

    SvaraRadera
  4. Magnus;
    Det är ett väldigt gott vin tycker jag! Rekommenderas varmt!

    SvaraRadera