fredag 28 augusti 2009

Kul kul fredagkväll. Sådär.


Jag sitter i ena soffan med datorn i knät och maken ligger i den andra och tittar på Arn del två. Jag orkar inte engagera mig i den filmen. Verkar bara vara elände och är det något jag behöver nu så är det lyx, snygga skådisar, vackra miljöer, ett glatt eller dramatiskt språk - och inte repliker som går i  s l o w m o t i o n  och är genomtråkiga.

Glättig handling och ögongodis, tack! Allt jag begär! Och så lite mer vin i glaset *går och fyller på* 

Lite godis hade varit gott, men då kanske det går som för Nilla... Bättre att vara ordentlig flicka och bara äta på lördagar! Och om min syster råkar läsa här ska det stå: Bättre vara ordentlig flicka och inte äta godis alls! 


2 kommentarer:

  1. He he he, jag lever fortfarande iallafall.
    Arn är en skitfilm, om du frågar mig.
    Gonatt och sov gott!

    SvaraRadera
  2. Klart att Du skall äta godis imorgon;) Godis är gott, och du: ät några salta för mig är du snäll.

    SvaraRadera