måndag 31 augusti 2009

Nu ler jag igen!


Lugnet har lagt sig... De två små sketungarna är på scouterna, första gången idag. Jag hoppas de kommer gilla det! Scouterna är bra för barn! *ser framför mig helger när alla tre är på läger*

Stortjejen sitter i sitt rum och videochattar (kallas det så?) med kompis. Det kan nog jag också göra för jag har tydligen en kamera på min skärm! Hade jag ingen aning om, en liten svart prick. Kan ju vara vad som helst! Så klickade jag upp ett program och HJÄLP, där kom jag upp på skärmen. Live! 




Här är jag, just nu, vinkandes till er!


Det är rätt så kul faktiskt! Jag tror man kan filma också, men riktigt så roligt ska vi inte ha!

Tillbaka till ämnet.
Jag har gjort mig en kopp te och sitter och har det lugnt och skönt. 

Jag sitter och funderar på att anmäla mig till en skrivarkurs... Vad tror ni om det? Och i samma stund får jag grym prestationsångest. Inte kan väl jag...?! Typ.

6 kommentarer:

  1. Psst... Om du inte talar om det för någon... ;) *undrar vem jag försöker lura egentligen*

    Jag anmälde mig till en igår!

    SvaraRadera
  2. ...och vad skönt att du ler igen!

    SvaraRadera
  3. Anna;
    GJorde du?! Kul!
    Och vet du vad *viskar så ingen annan hör* jag har anmält mig nu, precis nu! Spännande!

    SvaraRadera
  4. Då har du med andra ord inte upptäckt photoboth än. Gå in på den. Då får du RIKTIGT roligt.

    SvaraRadera
  5. Vinkevink :) !
    Jag skulle nog hellre följa med barnen på läger :) ! Jätte mysigt att hitta på saker tillsammans :) !

    SvaraRadera