lördag 29 december 2012

En 2012-lista, en snodd sådan

Hittade den här hos Malla och snodde den!

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag sade upp mig från ett fast jobb utan att ha något nytt att gå till.

Höll du några av dina nyårslöften?

Minns inte ens om jag hade några löften.


Dog någon som stod dig nära?
Nej, som tur är.

Vilka länder besökte du?
Norge (norska fjällen) och USA.

Är det något du saknat år 2012 som du vill ha år 2013?
Bra väder.

Bästa köpet?
Ett par jättesköna vinterkängor.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Besöket hos väldigt trevliga och mysiga människor i Summerfield! Liksom resten av vår fantastiska resa. Och så att vi hittade ett fint trägolv under de fula plastmattorna i sommarhuset.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag har varit gladare och mer harmonisk!

Hur tillbringade du julen?
Hemma! Med mina föräldrar på julafton och makens mamma med man på juldagen. Och så hos mina föräldrar på annandagen tillsammans med syskon med respektive+familj.

Blev du kär i år?
Ja, i Sanibel. Och i vårt sommarhus!

Läste du någon bra bok under 2012?
Betvingade, och Sonjas hemlighet.

Favoritprogram på TV?
Så mycket bättre. Synd bara att det går på en reklamkanal.

Vad gjorde du på din födelsedag 2012?
Det är snart ett år sen, minns inte så bra, men jag tror att jag jobbade och på kvällen hade vi kalas.

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Om jag skrivit färdigt mitt bokmanus.

Hur skulle du beskriva din stil år 2012?
Ledig!

Vad fick dig att må bra?
Att jag varit ledig nästan varje dag! Fått bestämma själv över min tid.

De bästa nya människorna du träffade?

Träffade inte så mycket folk egentligen. Men att träffa Åsa Hellberg var trevligt! Och att vi lärde känna äldsta dotterns bästa kompis föräldrar lite bättre, under tiden vi bodde hos dem, var också himla trevligt.
.

3 kommentarer:

  1. Håller med om den sista frågan! Eller svaret kanske jag ska säga! :)

    SvaraRadera
  2. Åsa: Ja, hurra!

    Jessica: Det var så himla mysigt och trevligt! Hoppas vi kan göra om det vid tillfälle :)

    SvaraRadera