fredag 26 augusti 2011

Bilderna i bloggen är trista, men i lokalen...

I lokalen där de nu hänger ser de bra ut. Om jag får tycka det själv. Hoppas jag tycker det i morgon också, när vi kommer dit...

Nu ska jag sova mig snygg, fräsch och jävligt ung pigg. Och förhoppningsvis vakna utan huvdvärk. Dumma dumma stressiga jobb. Måtte det vara tillfälligt som det är som det är, annars kommer jag inte stanna där länge.

Om de inte hinner sparka mig först, för alla klantiga misstag jag gör - hela tiden, känns det som. Men skita i det nu, jag har en vernissage att vara värdinna för först! Wish me luck!
     .

2 kommentarer:

  1. ta mig hoppsan va fina bilder! Var är denna vernissage? Det kommer säkerligen gå suveränt bra! kram kram

    SvaraRadera
  2. Nina: På Fiskemuseet på Hönö. Tack!

    SvaraRadera