torsdag 11 augusti 2011

Vad det det smartaste jag kunde komma på?

Jag kom hem. Trött och hungrig, i vanlig ordning. På spisen stod en form med folie över sig och under folien låg sex pannkakor.

De värmde jag och åt upp.

Hej och hå vad jag ångrar mig. Magen är inte gladare idag än vad den var igår och igår var den inte jätteglad. Det är inte så att jag blir dålig av att äta mjöl, men jag blir kass i magen. Och nu när magen redan var obra krävs inga större studieskulder för att lista ut hur den är nu då.

Och så är jag vansinnigt trött och sömnig. Och varför inte - det är ju fredag i morgon och då kanske det är dags för den gamla hederliga fredagshuvudvärken! Hej hopp vad det är roligt att vara jag ibland! Inte.

Och skrivandet gick inte heller bra. Det ville inte komma sig något bra genom fingrarna. Och det bidde bara 401 ord. Inge bra.

2 kommentarer:

  1. okej, pannkakor kanske inte var så bra för din mage... men visst var det gott undertiden du åt dem?! Nu slipper du längta efter just pannkakor ett tag iallafall!

    och 401 ord är 401 ord fler än inga alls... det är 200 ord fler än 201 osv... inte vara så hård mot dig själv!

    mot huvudvärken tipsar jag alltid om två Resorb och en Ipren, eller vilken värktablett man nu vill ta... eller cocktail... men resorben är bra!

    stora kramen på dig! och med förhoppningar om en bra fredag!!!

    SvaraRadera
  2. Lugn, bara lugn, det går bättre utan magont!

    SvaraRadera