tisdag 9 augusti 2011

Hej tråkmåns

Tråkmånsen det är jag. Och bloggen är mitt verktyg.

Inser, efter att ha läst några av mina egna inlägg, att jag har blivit fruktansvärt tråkig. En ovanligt beige och medelmåttig tråkmåns.

Förr kunde min blogg vara riktigt rolig. Det hände till och med att jag själv gapskrattade åt mina egna inlägg. Men det där kanske säger mer om min humor än om något annat....?

Nu skulle det blivit räkor och vitt vin, men fiskbilen hade STÄNGT!!! Så jag får hålla tillgodo med sallad. Det får funka. Vitt vin funkar till allt. Alltid.
      .

5 kommentarer:

  1. Ett glas vitt funkar alltid. Oavsett om man har något till eller ej.;)

    SvaraRadera
  2. Du är inte ett dugg tråkig!!! och hör sen! =) kram

    SvaraRadera
  3. Chrissan: Det gör det!

    Nina: Jo, är jag visst! Just nu....

    SvaraRadera
  4. Jag tror att alla känner sig tråkiga, låsta i sin inkörda form, lite då och då. Jag gör det i alla fall.

    SvaraRadera
  5. Singelmamman: Jo, det gör väl alla antar jag...

    SvaraRadera