torsdag 25 augusti 2011

Några bilder

Jag är riktigt nöjd med canvasbilderna, om jag får säga det själv! Riktigt riktigt nöjd.Jag kan tänka mig att ha alla själv på väggen hemma, om de inte blir sålda. Några vill jag knappt sälja alls.

Känns bra! Men fy vad mycket jobb det är. I fortsättningen får det bli vanliga foton, i ram. Eller inget alls. Nu kan jag det här med utställning tror jag.

Nästa år har jag nog ingen egen utställning utan hänger bara på en annan kvinna, som kan tänka sig att ha några av mina foton på sin utställning (mattor och keramik).

Men vi får se. Om några månader är jag nog sugen igen...

Nu är jag mest sugen på att sova.

3 kommentarer:

  1. Åh, så duktig du är!
    Precis så som dom ligger skulle dom sitta på en vägg..alla tillsammans! Hoppas någon ser det!

    Sov så gott!

    SvaraRadera
  2. Lycka till! Jag förstår att det är supersnyggt :)

    SvaraRadera
  3. Men åh! Här finns ju de perfekta presenterna till min Bätkustgalna familj =)!

    Och tack för att du hittar till mig ibland. Jag uppskattar det!

    SvaraRadera