söndag 28 augusti 2011

Och när man inte orkar tänka positivt

Då kräks man galla över allt och inget. Då hjälper inga fantastiska makar eller underbara ungar i världen. Livet bara suger hästballe och det är bara att gilla läget tills det går över. Men det har varit lite väl negativt lite väl ofta ett tag nu. Tycker vi inte? Jo, det tycker vi.

Skit är vad det är. Jobbet är roligt och bra på alla sätt. Men det är förjävla stressigt, och det är så helvetesjättejävla tråkigt att jag tror jag dör. Döööööööööör. Dör stress- och tråkdöden.

JAG. VILL. INTE. HA. TRÅKIGT. Jag vill bestämma själv vad jag ska syssla med på dagarna. Det ska ingen annan göra.





5 kommentarer:

  1. Idag har jag också en kräka-galla-över-allt-dag. Hoppas på en bättre dag i morgon.:)

    SvaraRadera
  2. Börja frilansa! Du slipper inte det tråkiga men du slipper folk som bestämmer över dej.

    SvaraRadera
  3. Chrissan: Det får vi verkligen hoppas på!

    Jenny: Jag skulle gärna frilansa. Frågan är bara vad jag skulle göra? Vad kan jag liksom...

    SvaraRadera
  4. Känner verkligen igen. Har börjat skriva ner och skapa planer. Försöker på alla sätt det går att hitta tillbaka till min passion. Får se hur det går. :)

    SvaraRadera
  5. Jag känner mig bakis (fast det är omöjligt). Måndag, bakiskänsla, stress. Det måste väl finnas NÅN som kan avlöna oss och våra bloggar. En shejk? En rik ICA-handlare? En börshaj?

    SvaraRadera