onsdag 17 augusti 2011

Hej tröttkoma! Blev: Hej glädje!

Jag började skriva rubriken, sen ringde telefonen och jag suckade tungt. Hatar att resa mig ur soffan när jag precis börjat... slappa.

Men det var en kvinna jag känner, som ville beställa tre foton på måsar. Tre! Tagna av mig! Som hon ska ha hemma på sin vägg! Shit vad glad jag blir! Jag slutar aldrig att bli barnsligt stolt och glad när folk gillar det jag skapat. (I det här fallet... eh, måsar.) :)

Och jag var bara tvungen att lägga till en smiley, trots att jag hatar smileysar i inlägg. Men kunde jag lägga in en glädjeskuttande gubbe skulle jag gjort det istället!

Nu ska jag gå över till min syster och bläddra i några gamla Finn & Fiffi-tidningar och sen ska jag gå och lägga mig tidigt. För herregud vad trött jag är.
      .


7 kommentarer:

  1. Vad kul. Är det tre likadana bilder eller tre olika med måsar?

    SvaraRadera
  2. Vilket härligt samtal Vilken tur att du svarade mitt i gäspen
    Ha det bra

    SvaraRadera
  3. Så otroligt skoj!
    Klart du ska vara stolt över att dina foton kommer att pryda köparens väggar.

    SvaraRadera
  4. Dina bilder är fantasitskt fina!! Underbara!

    Själv skullejag behöva en fotokurs har jag insett. Men hur, var och när??

    SvaraRadera