fredag 26 augusti 2011

Nu hänger tavlorna!

Shit vad vi (jag) var snabba! Hon som var där och jobbade var riltigt imponerad - ingen annan har varit så effektiv och snabb. (ja, jag pratar om mig här och nej jag är inte ironisk!) Tur att jag inte lät maken hamra. Jag älskar hammare och spik. När det är riktiga träväggar.

Bilder kommer komma men bildkvaliten är inte den bästa. Det känbs bra och jag tror det blir bra i morgon också.

Hem nu och lägga bubblet på kylning och mig på vilning. Jag har huvudvärk. Arbetsdagen har varit hektisk. Hysteriskt. Blir det inte bättre tänker jag sluta. Lön är inte det viktigaste i livet.

Hörs sen! Nu ska jag sörpla cola. Onödigt men gott!

3 kommentarer:

  1. Härligt!
    Vila nu,sen bubbel :)

    SvaraRadera
  2. Å vad spännande att ha en utställning. Fast du har väl haft det förut om jag inte minns helt fel

    SvaraRadera