söndag 14 augusti 2011

Håhåjaha

Söndag. Ingen kul historia.

Av skrivandet blev det intet, men jag är vid gott mod. Jag struntar helt enkelt i att skriva, tills jag haft min utställning - som tar mycket tid och energi just nu (tid såsom att bekymra mig och oroa mig alltså, suck.) Skulle jag få akut skrivlusta får jag ju naturligtvis lov att skriva! Men jag ska inte tvinga mig själv och inte heller ge mig dåligt samvete. Snällt va!

Och utställningen ja. Usch vad jobbigt. Orkar inte tänka på den nu.

Jag och mina tjejer åkte till Allum förut. Med hopp om att komma hem med lite artificiell lycka. Och delvis gjorde jag väl det. Stolsdynor à 29:- st, två söta muggar från Indiska och ett genomskinligt nagellack. Och så en scarf för halva reapriset - 30:- - det kallar jag fynd!

Men helt nöjd är jag inte. Men jag är inne i en gnällperiod nu så det spelar ingen roll vad jag gör eller inte. Jag är bara sur och grinig ändå. Himla kul typ, typ.

Jag går och sover i stället.
      .

2 kommentarer:

  1. Nja, både skriva o organisera fotoutställning är nog ingen god ide. Bättre att ta en sak i taget.Du har ju hela hösten på dig att komma igång med orden.

    SvaraRadera