söndag 28 augusti 2011

Det här med att vänta

Det är inte min grej.

Tålamodsprövande saker är grymt överskattade. Vänta är ett jävulens påfund. Jag tycker vi ska förbjuda väntan.

Det är respons på min senast insända text jag väntar på. Och den låter verkligen vänta på sig. Två gånger har jag fått maila och påminna! Efter andra fick jag ett svar, att jag skulle få respons i helgen. Den här helgen. Som snart är slut.

Herregud i himmelen vad jag är sur över det. Att behöva vänta, och att helgen snart är slut. Vill inte ha ny arbetsvecka. Inte än.
       .

2 kommentarer:

  1. Näe, vänta är inget vidare. Och nog borde helgen vara en dag längre. Å andra sidan tycker jag tiden går så rasande fort så man knappt h i n n e r vänta på vare sig helg eller annat! :)

    SvaraRadera
  2. Vänta var inte heller riktigt min grej. Förr. Men saker hände som gjorde att jag fick börja tänka om lite, tänka annorlunda. Det funkar faktiskt det också...

    SvaraRadera