fredag 5 augusti 2011

Halle palle!

Vi (maken eftersom jag ... jobbat) har fått in några intressenter på torpet. Några stycken har ringt och önskat få mer info och fler bilder och ännu fler har mailat samma önskemål. Spännande!

Jag hoppas att åtminstone någon ska nappa och vilja köpa det! Huset är välbevarat och väldigt charmigt - gillar man gamla hus så är det en riktig pärla! - och prisläget är väldigt bra också. Någon borde vilja ha det. Förhoppningsvis är det några stycken som vill ha det så att det blir budgivning... hade inte skadat om vi fick pengar som täckte både brunnsborrning och avloppsfix, förutom det vi får ge för Farfars hus.

Men, det är långt dit.

Under tiden ska jag slappa och lägga mig tidigt och sova gott och länge. Fy vad den här veckan har tagit mina krafter. Jobba. Bah!
    .

1 kommentar:

  1. Hoppas någon vill köpa eran pärla,kul om folk vill bevara dessa gamla hus!

    SvaraRadera