lördag 3 oktober 2009

Nu kommer det!


Nu tror jag att ovädret som det stod om på löpsedeln är på väg in över oss! Det vräker ner regn och hagel om vartannat och det är genomgrått ute och mörkt inne. Snart kan jag tända lite ljus!

Vi har ett takfönster ovanför trappan och när det ösregnar eller haglar, då väsnas det där! Riktigt riktigt mysigt! Faktiskt så jag kan tänka mig att stanna hemma ikväll och bara mysa inne... tråkjag.

Maken sover fortfarande, han skulle bara våga få för sig att stanna hemma ikväll. Någon från vår familj måste faktiskt bli rolig ikväll! Han eller jag. (Just nu är inte lusten att bli onykter särskilt stor kan jag erkänna...)

2 kommentarer:

  1. Här har det vräääääkt på hela da'n! Hur mysigt som helst. :-)

    SvaraRadera
  2. REgn är mysigt men bara om man får sitta inne och lyssna på det. Inte alls kul när man måste gå ut.

    Sen är det inte mysigt när det vräker ner och man har stupröret precis utanför sovrumsfönstret heller. Kan skvala väldigt irriterande när man vill sova. :)

    SvaraRadera