söndag 1 november 2009

Borta bra men hemma bäst!


Vi har haft en jätterolig helg! Och jätteskön. Det blev inget kallbad i havet igår, vi var några stycken som kände oss lite förkylda så vi vågade inte. Men det var frestande!

I stället blev det lunch på stan och på eftermiddagen var det dags för våra SPA-behandlingar. Jag hade beställt kroppsskrubb och det var ljuvligt! Aj, vad det sved i skinnet men ack så skönt! Och lite mysmassage och som avslutning en go ansiktsmassage.

På kvällen var det dags att göra stan! Trerätters på trevlig restaurang med jättegod mat och ljuvligt vin! Och sen skaka den nyskrubbade på en av Varbergs nattklubbar.

I morse blev det hotellfrukost och tackochlov var jag inte bakis eller hängig (bara trött) och kunde njuta av maten. Tyvärr var det inte den bästa frukostbuffé jag upplevt, men man kan inte få allt. Jag blev rejält mätt och stod mig länge i alla fall och det är det viktigaste.


Nu är jag hemma, har kramat barnen och maken och fått lite mat... Snart är det läggdags och jag längtar efter min goa goa säng!


Tack mina härliga vänner för ännu en fantastiskt rolig helg med mycket kul och skratt!

2 kommentarer:

  1. Underbart, underbart, underbart!

    Det var du väl värd!

    SvaraRadera
  2. M.: Ja, jag tycker nog att jag var det! Alla borde unna sig SPA lite då och då!

    SvaraRadera