måndag 2 november 2009

Hur mår jag?


Jag försöker komma på hur jag mår. Jag har ingen dunderförkylning någonstans och jag har inte feber. Inte heller har jag huvudvärk längre, och magen känns ganska ok (jag har ju problemmage och får leva med det). Men varför i helvete mår jag inte som om jag vore helt frisk? Det känns lite diffust dåligt bara. Som om välbefinnandet saknas.

Det jobbigaste med att inte veta hur man mår är att är man hemma känns det som man skolkar och går man till jobbet känner man sig lite för dålig för att jobba och önskar att man stannat hemma i stället. Det är jobbigt att inte veta.

Nu har jag varit ute en sväng och fått lite frisk luft i alla fall och följt två små till scouterna i mörkret.

Nu undrar jag om det inte är läge för godis.

Eller lite Pringles som jag råkade köpa med mig igår från Ullared. (Jamen de var ju så billiga upptäckte jag)

5 kommentarer:

  1. Pringles är det ju alltid läge för och sen tror jag att du mår nycket bättre. ;o)

    SvaraRadera
  2. Snubblar in på din blogg och läser ett inlägg som handlar om mig! =)
    He he Du beskriver exakt hur jag mår, på pricken. Det var ganska lustigt.
    Krya på dig!
    Kram från Kumla

    SvaraRadera
  3. Plastpåsar och Pringles...vad köpte du mer som börjar på P?

    SvaraRadera
  4. Maud: Krya på dig också!

    Osloskånskan: Hm... Låt se... Petshop till tjejerna. Pingvinstång till mig. Plastpåsar.

    SvaraRadera