måndag 2 november 2009

Mycket Ullared just nu


Ikväll sänds första avsnittet av Ullared på Kanal 5 kl. 20.00. Det ska jag se. Inte för att jag tycker att det verkar vara ett höjdarprogram direkt men jag kanske har kompisar som råkat komma med i bild! Jag hoppas det! Sen blir det kanske något skrivet om programmet också, eftersom jag skriver på omTVserier.se! Jag kan tänka mig att det kan vara en och annan udda person med i programmet! Är man stammis på Gekås så ...

Kika gärna in där ikväll och kommentera!

2 kommentarer:

  1. Vad bra att bli påmind!
    Hade glömt att det började ikväll.
    Jag kommer att sitta bänkad och kolla:)
    Jag har bara varit på Ullared 1 gång i hela mitt liv, så nu får man kolla om man ev vågar sig dit igen:)

    SvaraRadera
  2. Jag måste kolla! Det är ju ett "fenomen" GEKÅ´s och så har jag ju varit där men det har ju en hel del andra människor också.

    SvaraRadera