torsdag 5 november 2009

Varning! Jag är hungrig.


Och nu ska jag visst laga mat också. Kyckling var min man omtänksam nog att plocka ut ur frysen i går, när han trodde att han skulle vara hemma strax efter fem och laga laga till den. Sen visade det sig att han hade fel (och jag hade rätt) och ingen middag blev lagad igår.

Fantastiskt roligt tycker ju jag att det är att laga mat.

Och när jag är så hungrig att jag blev illamående på bussen när den körde på motorvägen, då är det illa. Humöret är så långt under botten det bara går.

Men för all del. Kyckling. Det går ju att förstöra det också. Lätt. Och ingen lär bli gladare än jag.

1 kommentar:

  1. Tja...med den inställningen så blir det nog så;)
    Annars så är ju kyckling lätt och gott att laga;)särskilt om det är bröstfileér.
    Hel kyckling tar ju lite längre tid, men blir egentligen godare*tänker*

    SvaraRadera