måndag 2 november 2009

Lite krasslig idag


Jag är hemma idag. Klarade tydligen inte av både tjejhelg och Ullared på samma gång. Eller så är det den begynnande förkylningen som har lurat sedan i fredags kväll som håller på att bryta ut. Jag somnade som en stock i går kväll klockan 22 och vaknade två timmar senare med illamående, svettningar och nästan frossbrytningar *hjälp!* och i morse vaknade jag med världens huvudvärk.

Jag gick och la mig igen, började läsa lite men somnade snart och sov till kl 12. Hungrig som en varg och kaffesugen.

Huvudvärken är inte lika påtaglig längre, och av någon förkylning märks inte mycket heller. (Måtte ha varit enbart latmask då eller?

Nu kaffe och rostat bröd med lite flingsalt - täcker väl hela kostcirkeln?

4 kommentarer:

  1. Skönt att det känns bättre.
    Himla märkligt det där med förkylningar. Ibland har man förkänningar av förkylningar men det bryter inte ut.

    Då är det ju bättre att göra bort det! Typ förra veckan el.likn.

    Latmask tror jag inte ett dugg på. Då skulle du ha varit sjuk FÖRE.. ;)

    SvaraRadera
  2. Hahahahaha
    Ja, ja hela kostcirkeln o lite till faktiskt :)
    kram!

    SvaraRadera
  3. Säger som Ulrika. Det kan vara så, jag säger inte att det är det, men det kan vara så att din kropp/knopp är liiiiite klokare än du tror. Och bestämde lite själv.

    SvaraRadera
  4. Skönt att du känner dig bättre iaf!
    Tja...beror på vems kostcirkel du menar*fniss*

    SvaraRadera