fredag 5 oktober 2012

Fredag, kväll i soffan

Dagen idag var rätt okej. Men både vi vuxna och alla barn var rätt trötta idag på eftermiddagen... Den här veckan har varit väldigt jobbig. Men nästa vecka blir det nog bättre. Hoppas jag.

Mitt samtal i morse med min kontaktperson gick som sagt bra. Det kändes lite obekvämt innan, men jag är så himla glad att jag ringde. Och hon uppskattade att jag hörde av mig. Och uppskattade att jag pratade direkt med min kollega, och att jag har tänkt prata med de två andra i nästa vecka. Hon insåg ju också att jag lika gärna kunnat bett om att få slippa jobba där.

Blir det inte bättre har jag i alla fall gjort mitt bästa, kanske betydligt mer än jag borde (?).


Annars händer inte så mycket i mitt liv. Allt just nu handlar om överlevnad. Typ. Men i morgon, när jag sovit och får några timmar för mig själv... Då. Då blir jag människa igen. Och då ska mitt manus förhoppningsvis bli ett par tusen ord längre.

Det är lite annat spännande på gång också, men jag håller det för mig själv en stund till.
.

2 kommentarer:

  1. Det låter väldigt spännande! Ha en riktigt härlig helg!

    SvaraRadera
  2. Måste kännas skönt att du ändå har tagit tag i problemet. Mer kan du inte göra utan som du säger så är det bara att hoppas på det bästa

    SvaraRadera