lördag 13 oktober 2012

Tack gode gud att det är lördag

After worken igår kväll var jättetrevlig. Himla lyckad!

Tyvärr tappade jag nästan rösten, kunde knappt prata och är fortfarande hes. Känns lite halvjobbigt, jag ska jobba på måndag - ska öppna stället 06.15 - mitt i natten ju! Och måste måste måste hålla mig frisk!


Om en vecka ska jag iväg på den årliga tjejhelgen. Då får jag bara inte vara förkyld. En helg iväg med de bästa!


En annan jobbig sak: kaffet är slut. Jag får min morgonkopp nu, men sen finns det inget. Jag fick skrapa burken för att få loss de sista kornen. Ska jag riskera att träffa folk och åka ner och köpa nytt? Ja, det måste jag ju. Jag måste ju ha mitt elvakaffe sen!
 .

1 kommentar:

  1. Jag hade riskerat det. Men så riskerar jag det mesta för kaffe.

    SvaraRadera