söndag 7 oktober 2012

Promenad

Jag har skrivit en del. Hängt en omgång tvätt. Inte varit ute och klippt några träd eller buskar, men nu ska jag snart ut och promenera en stund med en kompis. Ska bli skönt.

Sen blir det väl laga mat, slappa i soffan och försöka komma i säng tidigt.

I veckan som kommer blir det tre dagar jobb. Kanske fler, om jag känner för det. Men jag tror att jag behöver lite lugn och ro ett tag. Samt tid att skriva.

Jag ska skriva ihop 34000 ord på ca en månad. Lycka till på det eller??!!
.

4 kommentarer:

  1. Det fixar du! Tusen om dagen :-)

    SvaraRadera
  2. Åsa: Jag har tänkt skriva 90000 ord. Det är om 34000.

    Venus: Ja, det borde jag, men om jobbet ska fortsätta kräva lika mycket som det gjort den här veckan lär jag få sluta jobba ett par veckor, för att orka skriva.

    SvaraRadera