tisdag 30 oktober 2012

Lite produktiv

Jodå. Jag har uppdaterat mig vad gäller läget i USA och jag har duschat (behövdes efter flera dagars vältrande i min egen smuts), ätit frukost, hängt tvätt och skrivit. Inte bara skrivit utan även planerat mitt skrivande. Det är nästan så att jag börjar om från början igen, men har en del färdiga kapitel att bara klistra in. (Hej på dig evighetsmaskin - mitt skrivande alltså) (Det kommer inte bli någon bok, jag bara använder den som en täckmantel för att få vara hemma några timmar i veckan och skriva. Gott så.)

Om en timme börjar jag jobba, innan dess ska jag slänga i mig lite lunch. Det blir så dumt sådana här dagar när jag börjar klockan tretton. Dels äter jag för sen frukost för att få i mig riktig lunch, dels ... nä, det var inget mer dels. Det får bli en smoothie kanske, med lite proteinpulver.

En och en halv timme efter att jag börjat jobba blir det mellanmål, så jag kommer inte svälta fullständigt. Sen slutar jag klockan sexton så jag är snart hemma igen. (Borde cykla förbi Ica på vägen hem. Orka.)

Det var allt jag hade att rapportera om i min spännande vardag.
-

3 kommentarer:

  1. Varför äter du inte på samma sätt varje dag oavsett när du jobbar?

    SvaraRadera
  2. Gillar inte att äta frukost så tidigt :/

    SvaraRadera
  3. Hej,

    Besökstoppen är en helt ny bloggtopplista som har fiffiga funktioner som att kunna knyta etiketter till sitt konto och en sökfunktion på sidan. Detta för att bloggläsare ska kunna hitta nya bloggar på ett enkelt sätt. Hela idén med Besökstoppen är att sidan riktar sig främst till bloggläsare och inte bara bloggare, som andra topplistor riktar sig till.

    Medlemmar får en lättillgänglig och snyggt presenterad statistik och självklart kommer det generera mer besök till er blogg eftersom fler kommer att uppmärksamma den via Besökstoppen. Medlemskap är så klart gratis.

    Vi kommer att satsa mycket på Besökstoppen så att den kommer att nå en bred publik, så missa inte chansen att vara med ifrån början. De 100 första bloggare som registerar sig kommer även att få synas i reklamspotten under en veckas tid när Besökstoppen har börjat bli populär. Detta som ett tack till Er som är med ifrån början.

    Mvh
    Besökstoppen

    SvaraRadera