tisdag 20 oktober 2009

En lite annorlunda tisdag


Jag ska iväg samtidigt som barnen idag. Ingen skön tisdagförmiddag här inte. Inte hemma i alla fall. Jag ska ju till frisören. Där kommer jag få en kopp gott kaffe och sen bli pillad i håret, och är det något jag verkligen njuter av så är det när någon pillar i mitt hår. Eller i min nacke.

Lite färg behövs på de här hårstråna, få bort det beiga och förhoppningsvis lyfta hela mig lite.

Så jag får väl sparka igång mig själv nu. Jag saknar redan min goa förmiddag hemma. Men det kommer ju fler tisdagar...

3 kommentarer:

  1. Hoppas, hoppas verkligen att det kommer fler tisdagar!

    SvaraRadera
  2. Ja, och vem tackar nej till lite pill i håret! Det finns väl inget härligare! =)

    Hoppas att din tisdag blir riktigt fin. Trots att det inte blev någon förmiddag hemma den här gången!

    Kram kram!

    SvaraRadera
  3. Singelmamman; såklart det gör! *vet*

    Yvonne; det är underbart med pill i håret! *älskar*

    SvaraRadera