onsdag 28 oktober 2009

Hejar på Öis


Just nu sitter jag och hejar på Öis. Inte för att jag är öisare, utan för att min pappa som är ur-gaisare tar med min son på en öis-match. Bara för att han tycker det är så kul att ta med sitt barnbarn på fotboll! Sonen är ju öisare, och för hans skull kunde det vara roligt om de vann. Eller åtminstone spelar 1-1. Och ja, det kunde ju vara roligt för Öis också att få putta in bollen i mål.

Jag ska ta mig en dusch också. Helst innan maken kommer hem från innebandyn och kommer med skamliga förslag.


Tillägg: De riskerar ju att åka ur Allsvenskan. Det ser mörkt ut just nu.

5 kommentarer:

  1. Min man är Öisare om jag inte missminner mig. Jag är totalt ointresserad av sport så jag är ingen hejare på alla namnen heller. Ha det gott kram

    SvaraRadera
  2. Det blev ganska mörkt......

    SvaraRadera
  3. Malin: Jag är inte fanatisk när det gäller fotboll, men för sonens skull hade det varit kul

    Blåvitt: Jag tröstar mig med att AIK kanske vinner på söndag! Moahahaha! =)

    SvaraRadera
  4. Blåvitt hoppas på SM guld29 oktober 2009 kl. 14:46

    Ursäkta, jag har för mig att du sagt ngt annat en annan dag......
    AIK?!? Det måste vara straffbart!
    Ledsen att jag inte kan vara där dock:(.

    SvaraRadera
  5. Konsum: VAD har jag sagt en annan gång??

    SvaraRadera