måndag 26 oktober 2009

Morgonblogg


Jag upptäckte att min Aloe Vera var på upphällning nu i morse. Och eftersom jag behöver ha en liten skvätt varje morgon var det bara att ta fram datorn och beställa. Nu är det gjort! Förhoppningsvis får jag leverans i slutet av veckan. Annars blir jag utan några dagar...

Och när ändå datorn är framme och påsatt kan det ju vara trevligt att kolla till bloggen lite och kanske skriva ett litet inlägg.

Måndag idag. Min biologiska klocka är nu kvart i åtta. Känns lagom att vakna till då! Jag gillar verkligen att dra tillbaka klockan! Kan vi inte införa så att vi gör det en gång varje månad?

2 kommentarer:

  1. god morgon.. hm detta med tiden jag gillar vinter tiden med.. men nackdelen om vi drar till baka klockan en timme var månad kommer vi till sist vara uppe mitt i nätterna.. kroniskt mörker ...
    nja men om vi drog fram klockan ena vecka igen typ en lördag så man kan sova länge .. sedan på måndag dra till baka den.. nä nu ska jag inte spekulera i det.. här har barnen höst lov och alla är snoriga,,,,
    typiskt. ha en fin dag

    SvaraRadera
  2. Varför känns det inte lagom för mig att gå upp?
    (Kan det bero på att jag var hemma hos vänner igårkväll och inte somnade förrän vid 2-tiden? Nääääe?)

    SvaraRadera