onsdag 7 oktober 2009

Snart boka resa!

Idag bokar vi kanske tågbiljetter till Stockholm! Ska bara bekräfta med svåger och svägerska att helgen passar! Kul! Det var evigheter sen jag var i Stockholm och vill gärna åka dit. Helst hade jag velat åka nu i oktober, en solig och vacker helg, men det hinns inte med.

(nu kom städerskan här, hon bytte påse i papperskorgen - kors i taket! för det händer inte ofta - och tog två tag med dammtrasan, ett tag på mitt ena skrivbordshörne och ett tag på kollegans - shit vad rent det blev! Dessutom tog hon två tag med golvmoppen, ca 50 kvcm innanför tröskeln - wow! Jag tror jag ska anlita henne hemma hos mig också! Perfekt om man vill ha ett skitigt hus!)

4 kommentarer:

  1. Haha, en sån städare hade vi på vårt jobb innan också. Dessutom började han med att dammsuga på i vårt kontorslandskap, typ kl 15. Ingen tystlåten dammsugare direkt.

    SvaraRadera
  2. Singelmamman; Helgen 20-22/11, om allt klaffar.

    SvaraRadera
  3. Toppen, champagnen är då lagom kyld om du har vägarna förbi häråt.

    SvaraRadera