söndag 18 oktober 2009

Så orutinerat


Vi har ingen choklad hemma! Jo, två stycken kexchoklad, men hur goda är de? Inte alls. Hur tråkiga som helst. Kexchoklad går fetbort.

Jag vill ha god choklad! Jag vill, jag vill, jag vill!

Vi har en stor chokladask i skåpet kom jag på nu, men det känns lite onödigt att öppna den tycker jag nog ... Eller tycker jag verkligen det? Ja, det tycker jag, men frågan är om det inte är värt det ändå. Eller så är det hemskt onödigt. Eller så är det bara gott och helglyxigt! Jag var ju faktiskt ute och sprang igår. Och så är choklad faktiskt inte godis. Men en hel chokladask...?


1 kommentar:

  1. Men vad är det för fel på kexchoklad nu då? Det är ju jättegott!!! Iaf i vanliga fall. :)

    När vi åkte hem från Göteborg efter U2konserten så åkte vi förbi Linköping. Där har Cloetta en andrasorteringsbutik. Köpte på mig 10 kexchoklad för en billig penning. Har väl 4-5 kvar i kylskåpet eftersom jag tröttnade på kexchoklad efter att ha ätit de andra. Innan så var jag verkligen inne i en kexchokladperiod.

    Konstigt det där att man tröttnar på just "DET" godiset man snöat in sig på just då, när man köper hem ett gäng.
    Men den som spar han har. :)

    Kram!

    SvaraRadera