tisdag 27 oktober 2009

Nu är det visst natten


Jag är trött. Så trött. Och sömnig.

Ska äta lite kvällsmat, annars sover jag så illa, och sen sminka av mig lite snabbt och sen krypa ner i goa sängen!

I morgon måste jag jobba över lite. Den lilla tid jag tjänade in i förmiddags (25 minuter) åts upp med råge när jag fick massage på eftermiddagen - men det var det absolut värt! Herregudihimelen vad det är skönt med massage!

I morgon är också sista dagen på denna arbetsveckan! Sen har jag lov! Och sista dagen innan svärmor kommer = städa!

Men viktigast av allt i morgon: Jag ska springa! Längtar redan! Kanske inte så mycket efter själva löpandet, det är ju mörkt nu när jag springer, men efter känslan som kommer efteråt! Obetalbar! O b e t a l b a r !


3 kommentarer:

  1. Hmm springa ja, hur många gånger har jag inte tänkt att jag ska börja med det!
    Men imorgon ska jag springa runt på Gegås i Ullared iaf, det blir fint minsann! Ha det fint!

    SvaraRadera
  2. Mm, massage är ju så himla skönt!
    Jag får massage av min älskade man, flera gånger i veckan!
    Han är bäst! =)

    Kram kram!

    SvaraRadera
  3. Malin: Ha det så trevligt!

    Yvonne: Du har det bra du!

    SvaraRadera