lördag 17 oktober 2009

Sköna sköna lördagkväll!


Nu har jag varit ute och sprungit, höll ett lite högre tempo idag än sist (inte så svårt med tanke på att det gick låångsamt och segt då) och kroppen kändes bra! När jag försökte mig på lite intervallträning på asfalt sa knäna ifrån direkt. Fetglöm sa de. Och då saktade jag ner till joggingtempo. Då log knäna, tror jag.

Nu ligger pulsen på ca 65 - ca hundra under vad jag hade på Allum. Eller nåt. Kan hända att jag överdriver en smula.

Jag känner mig väldigt nöjd med mig själv och ska snart hoppa in i duschen och sen i myskläderna. Sonen sover hos kompis i natt, lugnt och skönt för oss! Tomt blir det ju utan honom, men helt klart tystare! Eftersom älskade sonen pratarpratarpratar konstant.

Sen blir det middag och så klart ett glas rött! Vi provsmakade det igår och det var annorlunda... Gott men väldigt speciellt. Ska bli spännande att se hur det smakar till kycklingen ikväll, och jämföra med hur det var till pizzan igår. Pizzan var inte god för övrigt.

2 kommentarer:

  1. Ett glas rött låter gott : )
    Funkar säkert fint mot huvudvärk. Det är ju bra för hälsan har jag hört.

    SvaraRadera
  2. Mockapocka; rött vin innehåller flavonoider som är en antioxidant! Mycket nyttigt alltså. Trevlig kväll!

    SvaraRadera