fredag 30 oktober 2009

Tror jag har koll på läget


Hm... Jag vet inte, men jag tror att jag har koll på läget och på vad jag ska ha med mig. Någotsånär i alla fall.

Badkläder och handduk är packade (vi ska ju till Kallbadhuset och bada och basta!) och senare på eftermiddagen ska vi på SPA-behandling (njuter redan!)


Nu inser jag att jag inte har koll på vad jag ska ha på fötterna i morgon kväll eller vad jag ska ha för handväska. Stövlar eller högklackade stövletter..? Liten väska med bara små handtag eller lite större väska med axelrem (som kan hänga diagonalt över axeln så jag slipper hålla den i handen) I-landsproblem av rang.

Ska jag ta med mig träningskläder för att kunna träna på gymet (träna?! Ha! Mer hänga i gymet, och umgås med kompisarna) eller ska jag ta mig en powerwalk eller en löprunda i stället (jo tjena, och gå vilse?! Not good) eller spendera tiden i sängen och power-nap:a.

Maken har handlat fjortissprit på Systemet i form av alkoläsk. Gottgott!

Nu ska jag plocka fram det jag kommit fram till att jag ska ha, och sen packa ner det i lämplig väska.

När allt är packat, då kan jag komma och snacka om att ha koll. Det är långt kvar.


7 kommentarer:

  1. Hmm...okey...lät lite rörigt*fniss* Har du smuttat lite på alkoläsken redan*skratt*

    SvaraRadera
  2. Trollpackan: Det är inget mot vad jag är just nu! Rörig!
    Och nej, inte smuttat något! Rörig ändå! =)

    SvaraRadera
  3. Jösses, hur länge ska du vara borta ejenkligen?

    SvaraRadera
  4. Nilla: Eh... Vad menar du..? *skrattar nervöst*

    SvaraRadera
  5. Jag vill oxå åka på SPA. Tror du att jag får plats i någon av väskorna??
    Kramis

    Ps. Om inte så får du ha det så trevligt ändå. :)

    SvaraRadera