måndag 26 oktober 2009

Hemmelihemma!


Och gudihimelen vad skönt! Jag jobbade över i exakt 41 minuter. Inte mycket att hurra för, jag behöver ytterligare 360 minuter. Om det stämmer att sex timmar är 360 minuter, men det tror jag. (Jag tog kalkylatorn till hjälp, men säg inget till matteläraren)

Det är jämngrått ute idag. Regnet fullkomligt hängde i trädtopparna tillsammans med dimman. Me like! Synd att jag inte bor på engelska landsbygden. Eller, för all del, i London. Richmond Park eller Hyde Park funkar också. Oh no, don´t even think about it. *Londonlängtan*

Mhm.

Maten ja. Höll på att hälla askorbinsyra i potatismoset i stället för muskot. I sista stund upptäckte jag mitt misstag, och fick en dust i näsan i stället. (Fråga inte!)

Eftersom det är höstlov är det inga scouter och inga läxor. Lite kvällsledigt både för barnen och mig! Skönt!

1 kommentar: