fredag 30 oktober 2009

Jag kan börja bocka av:


ansiktsmask - har jag lagt och peelat av (inte peela som i peeling, utan peel off)
lagt fram lite kläder - (långt ifrån alla dock)

Just nu dricker jag kamomill-te, för magen, som alltid pajjar när jag ska göra något...


En sak att lägga till på listan:
tömma lilla kameran på bilder, ladda batteriet och packa ner kameran


Eh... en blick på listan och jag inser att jag inte har tid att sitta här mer just nu. Ska bara dricka upp teet först... "ska bara".

Hoppas bara att jag inte skjuter upp allting till sista minuten, som vanligt. Min mage kommer inte bli gladare i så fall.


2 kommentarer:

  1. Så härligt det låter! Vill också ha tjejträff igen!

    SvaraRadera
  2. SIngelmamman: Det är jobbigt att packa... men att åka iväg i morgon ska bli jättehärligt!

    SvaraRadera