måndag 26 oktober 2009

Någon kanske är nyfiken


Jag vet inte, men någon kanske är road av att läsa mina inlägg på omTVserier.se och här är dagens inlägg. Inte helt lätt att skriva det. Men de flesta vet ju vad jag tycker om matlagning. Och att jag alls tittar på matprogram är väl ett framsteg, så säg?

En del (den primitiva och elaka delen) av mig, vill bara raljera och skriva ner andra personer. Men det kan ligga mig i fatet tror jag. Alla kanske inte uppskattar och förstår, utan tror att jag är genuint elak. Detta gäller tv i allmänhet och inte just dagens program. Kan hända att jag bara har sådana dagar ibland. När jag inte är nöjd med mig själv, då vill jag bara spy ner andra också. Uäääk. Så. Bättre!


2 kommentarer:

  1. Hej! Ja, det är en tradition varje år. Jag tror dom firade typ 20 år i år.
    Vi har aldrig varit tidigare.
    Men det var helt klart inte sista gången! =)

    Kramis!

    SvaraRadera
  2. Jag såg bara första avsnittet av tinas cookalong och då var det bara virrigt!! Jag kanske får ge det ett försök till..

    Ha en bra dag

    SvaraRadera