måndag 5 oktober 2009

Heeeemma!


Gissa om jag somnade på bussen hem?! Och gissa om det var med huvudet hängandes tungt framåt?! Och gissa om jag satt vid mittgången och bussen var fullsatt?! Om jag brydde mig hur jag såg ut? Inte när jag sov i alla fall! Och det gjorde jag större delen av resan.

Jag klev av i centum och promenerade hem. Helt genomsvettig var jag när jag väl kom innanför dörren.

Nu håller jag på att laga mat (köttfärssås och spaghetti - hoppas vi har spaghetti hemma) och passar småkillar och tjatar på dotter att göra läxan.

Och hela jag bara längtar efter att få slänga mig i soffan och koppla av!

11 kommentarer:

  1. Hoppas att Du har slängt dig i soffan vid detta laget;)

    SvaraRadera
  2. Slänga sig i soffan.....låter härligt, vill jag med :D

    SvaraRadera
  3. Du kan få låna makaroner av mig annars...

    SvaraRadera
  4. Catrin; Inte när du skrev kommentaren! Men nuuuu!
    IFK-Gais 1-0

    Anna; Det är härligt!

    Nilla; Gu va schysst! Men jag hade spaghetti!

    Osloskånskan; Näpp! Det får jag sällan av att sova på bussen, gamnacken till trots!

    SvaraRadera
  5. Ett mycket bra resultat!!! LOVE IT!!! Snart kommer 2:an, 3:an och 4:an oxå:)

    SvaraRadera
  6. Catrin; Mycket bra? De leder bara med ett mål
    (måtte det stanna vid det!) ; )

    SvaraRadera
  7. Grattis till förlusten... erkänn att det svider lite;)

    SvaraRadera
  8. mmm skönt att sova!!
    Självklart så var du säkert hur tjusig som helst när du sov :-)
    När dreglet rinner i mungipan och munnen är vidöppen hihi
    Det var säkert ingen som såg!!!
    Tur att du vaknade när du skulle av :-)

    SvaraRadera
  9. hoppas du hade det skönt där i soffan , själv har jag ju som sagt inhadlat två stycken..

    SvaraRadera
  10. Catrin; Jag tycker att 2-1 ändå är ett väldigt bra resultat för Gais - helst med tanke på att det var 1-1 länge länge! Så nej, det svider faktiskt inte! Börjar du bli nervös nu eftersom du sparkar på oss som ligger?!!!

    Sussi; Jag sover med stängd mun när huvudet hänger framåt - tack och lov! Annars hade stått upp och åkt buss varje dag!!! =)

    Pillan; Ja, det var skönt, när barnen väl kom hem och kom i säng!

    SvaraRadera