tisdag 8 september 2009

Energi, som i... energi?


Jag kan eventuellt lida brist på energi. Energi finns i mat, och energi är ju sådant som ger just energi!

Herregud vad jag är smart! Jag borde bli Einstein.

Och vad har jag ätit idag. Flingor och tre mackor och rött te till frukost (varav en macka var grov, hembakt *tack gullepappa* och två var rostade med Lätta och flingsalt) Jag hoppas ni noterar nu! Viktiga saker det här. För att inte tala om intressanta!

Till lunch blev det inget för då sov jag. Som en stock! Jättegott! Och på eftermiddagen blev det lite(?) snacks och en stor godis som jag hittade i ett av barnens godispåsar. Efter det blev det en kopp kaffe och en proteinbar.



INTE ATT UNDRA PÅ ATT JAG ÄR SVAG OCH LITE LITE LITE LÄTT IRRITERAD.


6 kommentarer:

  1. Hmm...proteinbar är godis;)

    Det där med IP-adresser...tror att det går att spåra dem, iallafall snackade Mofsan om det och hon vill ju vara helt anonym, så hon kommer att kommentera väldigt sparsamt.
    Din IP-adress syntes hos mig nu i din kommentar, inte för att jag vet hur jag ska spåra det*fniss* en annan är ju så långt ifrån en hacker man kan komma*skratt*

    kramen

    SvaraRadera
  2. Här kommer jag.

    Struntar i både ip-adresser och annat.
    Men jag har vän som vet exakt vad man kan göra med en ip-adress så Mofs är nog rätt ute....
    Om man nu vill vara anonym alltså.

    *skickar energi*

    SvaraRadera
  3. Du MÅSTE äta lite bättre ju!
    Annars mår du inte alls bra...

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Verkar som om du mår bättre, och det är bra.
    kram kram

    SvaraRadera
  5. Kastar på ett Mofsmail till dig :)

    SvaraRadera
  6. Just ja... måste prova att ha flingsalt på rostmackorna *noterar i komihåget*

    SvaraRadera