lördag 26 september 2009

Härlig ledig höstlördag!


Jag har sovit tio timmar i natt!

Maken gick och la sig och läste strax efter 20, han ville inte se Idol med övriga familjen. När barnen gick för att säga godnatt vid 21 sov han!

En timme senare sov jag! Gud så skönt!

Nu är killarna på fotbollsträning och tjejerna och jag ska äta frukost.

Jag har kört igång en maskin, och vikt lite tvätt så när maskinen är klar är det bara att hänga tvätten! Gud så duktig jag känner jag! (Annars brukar jag komma på när jag ska hänga tvätt att ja just det, där hänger ju redan tvätt, och så skyfflar jag ner den torra, rena tvätten i en hög någonstans)

Jag ska ut och springa idag också, har jag tänkt. Bara det att jag har slarvat bort mina träningsglasögon. Och mina linser är slut. Måste boka tid hos optikern! Hur svårt är det att få tummen ur egentligen?


I kväll ska vi grilla, jo, för de hade ju sagt att det skulle bli finväder med sisådär 17-18 grader!
Men ute är det mulet och ser härligt ut med fina höstfärger! Gillar!


2 kommentarer:

  1. Åhh vad skönt .. satt mig precis här och klimpen o min man( han skulle på jobbet)
    vaknade 5.. ja med.. men kl 8 var klimpen trött.. Vi gick o la oss jag och klimpen sov 3 timmar.. så jag klev nyss upp.. och det var sååå skönt... förstår din känsla att vara så där härligt utsövd...
    Nu gott kaffe sen har jag en tvättstuga jag med som väntar!

    Hoppas det blir grill kväll för er med strålande väder...

    SvaraRadera
  2. Dessa lovely lördagar! Man skulle ha dem hela tiden.

    SvaraRadera