tisdag 8 september 2009

Helt slut


Jag är helt helt slut. Somnade på soffan vid halv ett (eller var den halv tolv?) och stensov tills klockan var strax efter tre. Och då ringde telefonen och väckte mig. Och jag hade svårt att vakna riktigt.

Kanske att jag behöver frisk luft? Och något riktigt att äta. Maken fixade mat nyss, men bara till barnen!?!? Hallå??

Jag har läst ut Skumtimmen. Och jäklar vilken bra bok! Det fick hänga med när jag åt frukost och när jag skulle på toa, gick inte att lägga ifrån mig den. Läs den!


Nu ska jag (för jag tror att ni bara väntar på att få ta del av den ytterst intressanta informationen) ta mig något att äta, proppa i mig (lätt överdrift) vitaminer och mineraler, dricka massor av vatten och sen gå ut och gå en liten runda. Med betoning på liten, för jag kommer inte orka så mycket mer.

Vänta bara! Jag kommer nog att delge er fortsättningen! *imponerad över mitt händelserika rik*


2 kommentarer:

  1. Skumtimmen...tack för tipset. Eftersom vi inte har så många olästa böcker kvar så satt precis och funderade vilka böcker jag ska lägga beställning på. Den lät ju spännande (kollade på Adlibris)

    SvaraRadera
  2. Magnus;
    Ikväll tror jag att jag ska börja läsa Nattfåk av samma författare (Johan Theorin). Även den ska vara bra har jag hört.

    SvaraRadera