tisdag 8 september 2009

Sovit uruselt


Jag har legat och hostat, och vaknat till varje gång. Och då har jag känt att jag varit hungrig och törstig och guvetallt. Idag känner jag mig risig... Igår kväll kändes det rätt bra. Men nu... så in i bomben trött. Skulle vilja ligga hemma i soffan och bara sova.

Sonen sa att han tyckte att jag skulle vara hemma idag. Gullunge.

Men jag tror inte att trötthet kan anses som skäl för att stanna hemma. Men jag har ju varit sjuk...

Jag har följt barnen en bit på väg. Så att de skulle hinna. För när jag går med dem, då går det fort! Går de själva lösas det på vägen... nära nog i slow motion.


Om jag skulle ta en dusch och sen frukost? Låter som en god idé! *hungrig*


2 kommentarer:

  1. Det låter inte bra. Du kanske skulle ta och lyssna på din kloke son och faktiskt stanna hemma och kurera dig... ;)

    SvaraRadera
  2. Jag gjorde det idag! Och gud så skönt!

    SvaraRadera