lördag 26 september 2009

Vill bara säga...


S k å l !!!

Gud vad härligt med lördagkväll! Jag vill aldrig gå och lägga mig, vill inte att lördagkvällen ska ta slut! Slut tar dessvärre mitt vin snart. Frågan är då: Ska jag nöja mig, och gå och lägga mig? Eller ska jag ta mig en grogg? Trots sena timmen. Eller ska jag öppna en ny flaska vin? Nej, jag ska inte öppna en ny flaska. Men om jag gör det kommer det finnas kvar vin till i morgon kväll! Och det är väldigt skönt att dricka ett glas vin på söndagkvällen och liksom suga ut det sista gottiga ur helgen. (oups, nu kom ett första slarvfel, men som tur var upptäckte jag det! Annars kan man lätt tro att jag är påverkad av vinet! *skriver i slow motion*)

Hm. Hmm. Hmmm..... Svåra frågor att ta ställning till.

Men jag har lite vin kvar... sen kanske det räcker. Det är redan svårt att hålla ordning på tangenterna ...

1 kommentar:

  1. Tänkte (tänker) precis som du! Gick dock och la mig tidigare, och har vin kvar till ikväll. Om jag vill. Nu väntar shoppingen. Suck

    SvaraRadera