lördag 26 september 2009

Idag kanske....


Idag kanske jag bjuder på lite hemma hos-reportage! Några har faktiskt antytt att de vill se bilder på mitt hem. (Jag vet, det låter som en lam bortförklaring till att jag vill visa upp mitt hem och yada yada... men det är faktiskt så. Eller var så, för länge sedan...)

Men jag vet inte ännu. Får fundera på saken.

Funderar gör jag även på om jag ska orka tona håret idag.

Och om jag ska orka ut och springa. Jag drabbades helt plötsligt av mask i hela kroppen.


Gud så angenämt att bara sitta i soffan och unna sig lyxen att fundera på vad man ska göra en härlig lördag!!!


Och nu, i detta nu, tog det slut: Jag kom precis på att har en maskin med tvätt att hänga. Så mycket för sköna funderingar i soffan.

5 kommentarer:

  1. Jag har efterfrågat hemma-reportage! Seså, basta, I love!

    Jag har storstädat hemma idag så vore det läge för hemfoton, så vore det idag. Men jag har glömt bort hur man gör *Tekniskt j-a totalt inkompetent*

    SvaraRadera
  2. Vad gött att både du och maken fick sova ut. Man sover nog allra bäst mellan fredag och lördag.

    Skall ni grilla, så helt freaking underbart!

    Skall bli kul med lite hemma-hos-reportage när du känner dig redo. :-)

    Ge efter för soffans dragningskraft när du får chansen, det är du värd!

    Kam från en avgroggad Glada! 8-)

    SvaraRadera
  3. Visst är det skönt att "bara vara" ? =)

    SvaraRadera
  4. Klart vi vill se hur det ser ut hemma hos dig! Go go go!

    SvaraRadera
  5. Jaha, och var är hemma-hos-reportaget? Jag har skrytit om en bra dag, men nu börjar den faktiskt bli trist. Jag har inget att göra, huset tomt och jag är rastlös. Observera "kul". Har massor jag skulle behöva fixa, men det känns som hela jag är gjord för lättja idag (också).

    Har du nåt gott Amarone på lut? Kom hit på en gång i så fall!

    SvaraRadera