torsdag 10 september 2009

Men... eh....

Min man har börjat blogga.

Jag har visserligen tjatat på honom att han ska sätta igång och skriva, han gillar att skriva och göra sin röst hörd.

Men... nu när han har gjort det vet jag inte om jag tycker att det är så bra. Tänk om han skriver något som jag får skämmas över?!

Han har massor med dråpliga saker att berätta om mig till exempel. Allt är lögn, g i v e t v i s. För om mig finns inget roligt, dumt, korkat eller blåst att berätta om alls. ALLS! Inte alls.

9 kommentarer:

  1. Men vilken försigkommen man du har! Du länkar väl honom så vi andra förstår vem han är? Vore kul att se om ni uppfattar livet likadant, ni lever ju liksom samma liv...;(

    SvaraRadera
  2. Och länken till hans blogg? Glömde du den?

    SvaraRadera
  3. Förstår du NU då?
    *suckar, himlar med ögonen och virar tuggummit runt fingret*

    SvaraRadera
  4. A-L;
    Sur gubbe?

    Nilla;
    Jag måste ju korrläsa och ev censurera först! Det här kan ju förändra hela mig!
    Eller synen på mig...

    SvaraRadera
  5. Klart att vi vill ha en länk!!! NU

    SvaraRadera
  6. Ha, ha- ja, tänkte att han var det din man, sur gubbe. Varför gjorde jag det? Ingen aning, förmodligen tryckte jag fel. Dessa förbannade smileysar, nu slutar jag med dem!

    SvaraRadera
  7. I sinom tid, kanske...

    Undrar om min man läser min blogg?
    Han har fått adresserna men fasen vet...

    SvaraRadera
  8. Ja okej då, jag har gett med mig, länk finns i dagens sista inlägg.
    Men skriver han pinsamheter kommer jag låssas som att jag inte känner honom!

    SvaraRadera