onsdag 30 september 2009

Lite blablabla


Lite duktig känner jag mig, jag har returnerat skolfotona! Trots att sista dag för retur är den 5:e! (Hög tid alltså!)

Och så har jag lagat mat. Väldigt gott och framförallt näringsriktigt! Wienerkorv och mos (pulvermos, fast med mjölk och Smör - rena festmåltiden) Och till det, inte en tillstymmelse till grönsaker. Såvida man inte räknar in ketchup. Det innehåller ju färgämnen från tomatskal, tror jag. Lycopene eller något åt det hållet. Who cares?

Jag skyller på att sonen och maken skulle iväg på match och det var bråttom.


Nu blev jag uttråkad igen.


Jag är lite småsur över att min skrivarkurs blev inställd. Hur ska jag nu få inspiration? Och framförallt, hur ska jag få feedback på det jag skriver? Eh, jag menar, det jag har tänkt skriva.


Nähä, tvättstugan kallar visst på mig... det är ju både kul och inspirerande. Not.

3 kommentarer:

  1. OJ! Samma middag som Maken bjöd på idag!

    SvaraRadera
  2. Men skriv så ska jag granska. Gör nästan inget annat på dagarna, men det är tråkiga texter. Jag vill hellre ha dina!

    SvaraRadera
  3. Osloskånskan;
    Där ser man! Kulinariskt värre! Men grillkrydda på moset, tillsammans med mycket Smör gör susen. Eller ..eh...


    Singelmamman;
    Häpp! Nu fick jag prestationsångest, på riktigt!
    Du jobbar med att granska texter..? (då ska jag börja tänka mig för, hahaha!)
    Men skulle du vilja? På riktigt? OM jag någonsin får tummen ur vill säga.
    Och om jag skulle våga, ens om jag fick tummen ur. *gaah*

    SvaraRadera