torsdag 24 september 2009

*skriiiiiik*


Jag dog nästan nyss. Sitter och surfar med datorn i knät och har Kändisdjungeln på samtidigt (och varför kan man fråga sig, för det är ju uruselt!) och helt plötsligt kommer VÄRLDENS STÖRSTA SPINDEL gåendes. uuuuuuuuääääääääähhhhhhhh *ryyyyyyyyyyyyyyyys*!!!!

Och vi har ingen vanlig tv, vi skjuter mot väggen vilket gör att bilden, och odjuret i det här fallet, blir gigantisk.

Fruktansvärt. Hur ska jag få bort den bilden från näthinnan? Hornhinnan? Vad fasen heter det? Jag ryser så jag får tårar i ögonen. Tackgodegud att jag hade fjärrkontrollen precis bredvid mig så jag slapp springa upp ur soffan för att stänga av.

Nu ska jag snart gå och lägga mig. Får nog se om jag kan hitta en söt liten bilderbok uppe hos någon av barnen... Med snälla bilder.


8 kommentarer:

  1. Så är det, vill ibland bara dryfta det negaiva för att få svar på mina funderingar....

    SvaraRadera
  2. Råkade också ha det programmet på. Funderar på om man kan stämma dem.

    SvaraRadera
  3. Häftigt...eller inte, med tanke på spindeln. Skjuter mot väggen...? Eftersom jag är en teknik-nörd och själv har projektor måste jag fråga: har ni projektor...om ja: använder ni bara det och aldrig tv?

    SvaraRadera
  4. Varför klubbade du den inte med fjärrkontrollen?

    SvaraRadera
  5. Hmm...måste vara jobbigt att vara så rädd för något. Själv blir jag inte rädd för något på TV sådär...
    kramen

    SvaraRadera
  6. Singelmamman;
    Ja, stäm dem!

    Magnus;
    Ja, nere har vi projektor och uppe har vi tv. Den där uppe är det bara barnen som tittar på.

    Osloskånskan;
    Tror du jag vågade det??!! Den var myyyyycket större än fjärrkontrollen...

    Trollpackan;
    Jag har lärt mig att leva med den rädslan. Men ja, det är ganska jobbigt ibland.

    SvaraRadera
  7. Flå´t att jag skrattar! Men jag riktigt ser det hela framför mig! ;)
    Jag underskattar inte spindelfobi alls, det var bara roligt... ;)

    SvaraRadera