torsdag 24 september 2009

Skön ledig torsdag!


Underbart!

Ren njutning att vakna i morse och känna att jag har en lååång ledig dag framför mig! Och vinden ven utanför fönstret och piskade regnet mot rutorna! Och det var varmt och skönt under täcket, och jag har sovit gott hela natten.

Vid femtiden i morse när makens alarm ringde kunde jag klappa honom lite lojt på armen och önska en trevlig dag och sen somna om. Med ett leende på läpparna!

Igår kväll körde jag igång en maskin som var klar strax innan halv nio, så nu sitter jag här; tvätten är hängd, barnen och jag har ätit frukost, snart ska jag göra kaffe och sen åker vi kanske till Allum. Inte för att jag känner för att åka hemifrån men jag har lovat äldsta dottern en grej och så känns det lockande att äta på Max när vi ändå är där... *harkel*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar