onsdag 23 september 2009

Laddar

Snart är tråkonsdagen slut. Äntligen!

Jag laddar för fullt för att orka ge mig ut och jogga eller powerwalka när jag kommer hem! Inte för att jag känner för det (vill hellre slänga mig i soffan och chilla resten av kvällen) men jag måste - för jag vill uppleva känslan efteråt! Den är obetalbar! Och underbar!

Så alltså: LADDAR!

Och så lite viktig och intressant information: Jag har tuggat i mig en hel påse Läkerol tuggummi nu på eftermiddagen. Inte alla på samma gång, dock.

6 kommentarer:

  1. Det kommer att bli skönt med ett litet löparpass, eller power walk!!!

    Själv skall jag göra ngt så nyttigt som att åkaa till Starbucks och dricka lite kaffe med vänner:)

    SvaraRadera
  2. Är det inte så att det finns en varningstext på Läkerol-produkterna att vid överdriven konsumption kan man bli lös i magen av sötningsmedlet?
    Tänk på det är du är ute på din powerwalk... :-)

    //TH

    SvaraRadera
  3. Åååh vá du é duktig som ska bege dig ut å springa!!! Önskade att jag också kunde ta tag i det. Har ju något som hänger över mig ;)

    SvaraRadera
  4. Åååh vá du é duktig som ska bege dig ut å springa!!! Önskade att jag också kunde ta tag i det. Har ju något som hänger över mig ;)

    SvaraRadera
  5. Catrin,
    finkaffe? Gott!

    Tomas,
    Och det säger du nu?! ; )
    Fast jag har inte sett någon varningstext... så det är nog ingen fara *hoppas*

    MissC,
    vad hindrar dig?

    SvaraRadera